In de Zorgzoeker vind je een zorgverlener bij jou in de buurt. Ook zie je met welke zorgverleners wij afspraken maken. Op deze pagina vertellen we je alles over de informatie in de Zorgzoeker. En waarom deze informatie voor jou handig kan zijn.
Deze video is alleen af te spelen als de tracking-cookies op onze website geaccepteerd zijn.
Nog geen contract: een deel niet vergoed
Met sommige zorgverleners maken we afspraken over hoeveel de zorg die zij verlenen maximaal mag kosten. Dit noemen we een omzetplafond of het zorgkostenplafond. Soms gebeurt het dat de zorgverlener (bijna) het maximale bedrag aan zorg heeft besteed. En het omzetplafond is bereikt. Dan staat er in de Zorgzoeker: ‘Let op: het omzetplafond is bereikt'. Lees hier wat dit voor jou betekent.
Voor ziekenhuiszorg tonen we de wachttijd in de app. Zo kun je zien wanneer je bij jouw zorgverlener terecht kunt voor je eerste afspraak of behandeling. Wil je graag sneller geholpen worden? Kijk in onze app of je in een ander ziekenhuis of kliniek eerder aan de beurt bent.
Daar kunnen verschillende redenen voor zijn:
Wij sluiten geen contracten met specialisten, maar met ziekenhuizen of klinieken voor bepaalde behandelingen. Hebben wij een contract met een ziekenhuis of kliniek voor een bepaalde behandeling? Dan vallen alle behandelend specialisten die daar werken onder dit contract. Tenzij er maar enkele medewerkers genoemd worden in de Zorgzoeker.