Hieronder vindt u alle veelgestelde vragen voor mijn zakelijk. Komt u er niet uit dan kunt u altijd nog contact met ons opnemen.
U kunt een account aanvragen per mail via de afdeling Accountbeheer van VGZ (accountbeheervgz@vgz.nl).
Geef in uw mail aan wat het e-mailadres van de hoofdgebruiker is. U ontvangt vervolgens een activatie link per mail waarmee u het account kunt activeren. Let op: in verband met de privacywetgeving moet het e-mailadres aan de volgende eisen voldoen:
Als u vervolgens inlogt, is uw e-mailadres uw gebruikersnaam. Het wachtwoord kunt u zelf aanmaken.
Heeft u geen activatie link ontvangen per e-mail? Dat kan verschillende oorzaken hebben:
Dan kunt u zelf uw wachtwoord resetten:
Ja, dat kan. De hoofdgebruiker kan collega’s toegang geven tot de Mijn omgeving. Deze gebruikers hebben dezelfde rechten als de hoofdgebruiker, met uitzondering van collega's toegang geven.
Dat kunt u zien in Mijn VGZ Zakelijk:
Met het ‘wiebertje’ bovenin de kolom kunt u filteren. Deze functionaliteit is gelijk aan Excel. Zo ziet u gemakkelijk welke verzekerden in- of uitgeschreven zijn.
U kunt mutaties alleen zien als u de premie voor uw verzekerden betaalt. Met Digibord kunt u in de mutaties inzien ten opzichte van de vorige maand.
Muteren is alleen mogelijk als u de premie voor uw werknemers betaalt.
De borderellen zijn beschikbaar op de volgende data:
Ja dat kan. U kunt verzekerden in de Mijn omgeving afmelden.
Ja, dat is mogelijk. U kunt meerdere collectiviteiten koppelen en beheren vanuit één account.