Komt een factuur even niet goed uit? Of heb je een betalingsachterstand opgelopen? Dat is vervelend en kan stressvol zijn. In beide gevallen staan we voor jou klaar. Met hulp en ondersteuning die past bij jouw persoonlijke situatie.
Maak je je zorgen om jouw financiële situatie? Geldfit kan je hierbij helpen. Met online tools of een persoonlijk gesprek.
We helpen je als je moeite hebt met het betalen van je zorgverzekering of je zorgkosten. Samen met jou zoeken we naar de beste oplossing. En kijken we met je mee hoe je grotere betaalproblemen kunt voorkomen.
Je kunt ons bellen op 0900 - 84 90 (gebruikelijke belkosten). Op maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.00 uur.
Wil je toch liever in gesprek met een onafhankelijke partij? Bel of chat dan met Geldfit.
Deze video is alleen af te spelen als de tracking-cookies op onze website geaccepteerd zijn.
Dan ontvang je een betalingsherinnering. Met een nieuwe datum om uiterlijk te betalen. Je kunt ook je betalingsachterstand in termijnen aan ons betalen.