Ben je door ons gebeld met een automatisch bericht? Of krijg je binnenkort zo’n bericht? We vertellen je graag waarom wij jou op deze manier bellen. En hoe zo’n automatisch bericht precies werkt.
Heb je een rekening niet betaald? En betaal je ook de laatste aanmaning hierover niet? Dan bellen wij je met een automatisch bericht. Zo willen we jou nog een mogelijkheid geven om te betalen. Anders moeten wij dit bedrag overdragen aan een incassobureau. En dat doen we liever niet. Want jouw achterstand wordt dan alleen maar groter.
Wij bellen je met het nummer 024 – 3297640. Als je opneemt, hoor je het automatische bericht. Hierin krijg je te horen voor wie het bericht is. En welk bedrag er nog niet is betaald. Daarna volgen er 3 opties:
De informatie eerst even laten bezinken? Geen probleem. Bel in dat geval later op de dag even terug. Of regel jouw achterstand via Mijn VGZ. Doe dit binnen een dag. Anders gaat jouw achterstand alsnog naar een incassobureau.
Neem vooral contact met ons op als je er zelf niet uitkomt. Wij helpen je graag. Je kunt ons bellen op 0900 - 84 90 (gratis). Op maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.00 uur. Samen vinden we een oplossing.